sobota, 3 grudnia 2016

Ki & Ka

Reżyseria - R.Balki
Produkcja - R. Balki, R K Damani
Muzyka - Mithoon

Kia - Kareena Kapoor
Kabir - Arjun Kapoor
matki Kii - Swaroop Sampat
ojciec Kabira - Rajit Kapur
Jaya Bachchan i Amitabh Bachchan - występ gościnny








Ki & Ka - romans, wydany 1 kwietnia 2016 roku. Dość długo zbierałam się do napisania tego postu. Za każdym razem jakoś nie byłam pewna co napisać, a to chyba ze względu na moje mieszane odczucia co do filmu. Zrobiłam sobie jeszcze powtórkę seansu, dla przypomnienia. Ki&Ka to bardzo dobry film, z ciekawym pomysłem zamiany ról, w których Kareena i Arjun znakomicie się spisali. Wypadli świetnie razem w duecie. Pierwsza połowa filmu najbardziej mi się podobała, była bardziej zabawna. Jednak było dużo momentów na których się nudziłam. Niby film mi się podobał, ale nie zrobił na mnie żadnego Woow. Na pewno jest wart obejrzenia, bo przedstawia ciekawe i powszechne tematy, ale myślę że ja szybko do tego filmu nie wróce, może kiedyś. 



Kareena i Arjun stworzyli naprawdę udany duet. Z chęcią obejrzałabym następny projekt z nimi. Arjun odegrał znakomicie postać Kabira. Bardzo podobał mi się w takiej dość nietypowej roli. Kareena także dobrze się spisała. Wspomnę jeszcze że występ gościnny Amitabha i Jayi był rewelacyjny, a szczególnie Amitabh :D

Jak wspomniałam, główni bohaterowie tak jakby zamieniają się rolami. Kobieta pracuje, robi karierę, a mężczyzna opiekuje się domem. Niby jest inaczej, a przynajmniej tak się wydaje. Bo mimo tego w filmie poruszane są tematy z życia wzięte, powszechne w dzisiejszych czasach. Takie, które zazwyczaj stawają na przeszkodzie w związkach. I jak się okazuje nawet taka zamiana ról, nie może obyć się bez problemów. Takie również znajdują się u naszych bohaterów. 


 Soundtrack z filmu jest genialny. Do niego z pewnością będę bardzo często wracać. Najbardziej podoba mi się "Foolishq". To naprawdę śliczna i klimatyczna piosenka. Od razu wpada w ucho, szczególnie refren. Bardzo często właśnie go nucę :D "High Heels" na początku mi się nie podobała, ale po kilku wysłuchaniach jej, również mi się bardzo spodobała. I tutaj też szczególnie refren. Strasznie spodobała mi się też "Ji Huzoori". Jest wręcz cudowna. 


 Życie Kii krąży wokół pracy i kariery, dąży do odniesienia sukcesu jako bizneswomen. Kabir natomiast, nie podziela myśli swego ojca, który od zawsze był oddany pracy i osiągnął wielki sukces. Nie chce pójść w jego ślady, a chce być jak jego mama, prowadzić życie rodzinne i zajmować się domem. Kia i Kabir spotykają się w samolocie. Wkrótce zaczynają się ze sobą spotykać i poznawać nawzajem. Zakochują się w sobie, a ich odmienne idee szybko doprowadzają do małżeństwa.




 Kia kontynuuje swoją karierę, a Kabir zajmuje się domem. Wkrótce także staje się trenerem, dbając o aktywność i zdrowie dla innych żon, opiekujących się domami. Jego postawa, zwraca powszechnie szczególną uwagę. 





 Piosenki:

1."Foolishq"
2."Most Wanted Munda"
3."Ji Huzoori"
4."High Heels"





1 komentarz:

  1. Jak ja lubię ten film! Jest naprawdę światny! Arjun z Kareeną wypadli znakomicie, historia bardzo wciągająca, czego chcieć więcej? Do tego naprawdę przyjemny soundtrack, który wpada w ucho. Polecam!

    OdpowiedzUsuń