sobota, 3 grudnia 2016

R... Rajkumar

Reżyseria - Prabhu Deva
Produkcja - Viki Rajani, Sunil Lulla
Muzyka - Pritam

Romeo Rajkumar - Shahid Kapoor
Chanda - Sonakshi Sinha
Shivraj - Sonu Sood
Qamar Ali - Mukul Dev
Manik Parmar - Ashish Vidyarthi
Pandit - Asrani
Ajit Taaka - Srihari
Charmy Kaur i Prabhu Deva - występy specjalne w piosence Gandi Baat
Ragini Dwivedi i Scarlett Mellish Wilson - występy specjalne w piosence Kaddu Katega



R... Rajkumar - film masala, wydany 6 grudnia 2013 roku. Długo się zbierałam do obejrzenia tego filmu, jednak zawsze jakoś tak się to przeciągało. Przeczytałam o nim dość dużo negatywnych recenzji, jednak mnie to nie zniechęciło. I bardzo się z tego cieszę, bo film mi się bardzo podobał. Głównie byłam ciekawa duetu Shahid-Sonakshi, zwłaszcza że bardzo lubię tą dwójkę aktorów. I nawet spodobali mi się jako duet, z chęcią obejrzałabym ich następny wspólny film. Fabuła to nic oryginalnego, ale myślę że i tak ciekawie przedstawiona. Film ma każdy gatunek po trochu, jest romans, komedia, film akcji i dramat. Chociaż jak dla mnie było więcej scen komediowych niż dramatu. I muszę przyznać że wiele razy wybuchłam śmiechem. Shahid był fenomenalny, bardzo podobały mi się jego wspólne sceny z Mukul'em Dev. Tworzyli bardzo zgrany zespół :D




 Postać Shahida była naprawdę rewelacyjna. Trochę głupkowata, ale bardzo zabawna. Zagrał dobrze, choć w ostatniej scenie wyglądał jak... nie wiem jak to określić, mało realne ogólnie. Z Mukul Dev byli niesamowici. Nie oglądałam nic innego z tym aktorem, ale w R... Rajkumar zagrał świetnie. Sonu Sood zagrał również  dobrze, dobrze się spisuje w negatywnych rolach. Nie do podrobienia jest jego scena z angielskim :D Główna bohaterka wypadła bardzo dobrze. Aczkolwiek nie była to jakaś wymagająca rola Sonakshi.


Soundtrack właściwie nie zapadł mi jakoś szczególnie w pamięć. Najlepsza piosenka według mnie to Saree Ke Fall Sa. Ma jakąś taką znajomą melodię (moje pierwsze skojarzenie to z jakiegoś filmu o piratach :D). Bardzo ładna jest też Dhokha Dhadi, ma ładne video. Pozostałe piosenki już mi się za bardzo nie podobają. 





 W Dhartipur, jest dwóch głównych handlarzy narkotyków. Jednym z nich jest Shivraj, a drugim Manik. Wkrótce to wioski przybywa Romeo Rajkumar, który pomagając wkrada się w łaski Shivraja, stając się jego prawą ręką.




Pewnego dnia Romeo poznaję piękną Chande, w której od razu się zakochuje, jednak bez wzajemności. Jak się okazuje Chanda jest wychowanką Manika, którego Romeo ma zabić, z rozkazu Shivraja.  Jednak Shivraj odwołuje rozkaz, kiedy zauważa Chande i z miejsca postanawia ją poślubić. 







 Piosenki:

1."Gandi Baat"
2."Mat Maari"
3."Saree Ke Fall Sa"
4."Dhokha Dhadi"
5."Kaddu Katega"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz