sobota, 3 grudnia 2016

Dhoom 3

Reżyseria - Vijay Krishna Acharya
Produkcja - Aditya Chopra
Muzyka - Pritam

Sahir Khan / Samar Khan - Aamir Khan
Jai Dixit - Abhishek Bachchan
Aaliya - Katrina Kaif
Ali - Uday Chopra
Iqbal Haroon Khan - Jackie Shroff
Victoria Williams - Tabrett Bethell






Dhoom 3 - film akcji, wydany 20 grudnia 2013 roku. Od samego początku było dużo szumu wokół tego filmu. Jednak przyznam że nie byłam chętna do jego obejrzenia, w tamtym czasie jeszcze nie byłam przekonana co do Aamira Khan i Katriny Kaif. Skusiłam się dopiero kiedy został najbardziej kasowym filmem owego czasu. Byłam ciekawa, czy rzeczywiście był tak dobry. Podeszłam do oglądania bardzo sceptycznie, ale przyznaje że mnie kompletnie zaskoczył. Nie spodziewałam się tak dobrego filmu. Świetne kino akcji, nie zabrakło też humoru i na pewno wzruszenia, a szczególnie scena końcowa. Była genialna. 


Co prawda film całkowicie odbiega od kultury indyjskiej, ale myślę że idzie to przełknąć. W Dhoom 3 jest więcej efektów specjalnych, a niektóre trzeba przyznać że są mało realne. Jednak to film, więc nie ma sensu się ich czepiać. Mimo że film jest naprawdę genialny, to jednak nie jest to moja ulubiona część serii. Dla porównania Dhoom 2 było niesamowicie kolorowe i pełne energii, czego nie było w Dhoom 3. Tak jak z postacią Uday'a, myślę że w tej części był mało zabawny, a przecież tym charakteryzuje się jego postać. Mimo tego uważam że film jest wart obejrzenia. 


 Obsada spisała się świetnie. Aamir w podwójnej roli był niesamowity. Od obejrzenia Dhoom 3 widziałam już kilka filmów z tym aktorem. W każdym filmie daje z siebie 100% tak samo tu. Jest naprawdę genialny. Abhishek również się spisał, z resztą jak zawsze. Co do Uday'a, zagrał bardzo dobrze. Tylko szkoda że jego postać była mniej zabawna, trochę mi brakowało podczas seansu też jego podrywania dziewczyn, tych planów i marzeń o wspólnej przyszłości. :D Jeśli chodzi o Katrine to mam wrażenie, że była ona głównie potrzebna do piosenek. Swoją rolę odegrała świetnie i widać że dała z siebie wszystko we wspaniałych choreografiach i akrobacjach, to fakt, ale jej postać była bardzo ograniczona. Ja tak to zapamiętałam, kilka scen i głównie piosenki. 


 Soundtrack jest bardzo dobry, ale też nie najlepszy. Po obejrzeniu filmu żadna z piosenek mi się za bardzo nie spodobała. Potem słuchałam ich wszystkich jeszcze raz i dopiero udało mi się znaleźć coś 'dla siebie'. Zdecydowanie moją ulubioną piosenką z filmu jest "Kamli". Do tej pory jest jedną z najczęściej słuchanych przeze mnie piosenek. Jest cudowna, a Katrina jest w niej fenomenalna. "Tu Hi Junoon" jest ładna. Aamir jest w niej uroczy :D "Malang" tak średnio mi się podoba. Słuchałam jej kilka razy i jak dotąd nie utkwiła mi w pamięci, chociażby melodia. "Dhoom Machale Dhoom" też mi się podoba, choć wersja tej piosenki chyba bardziej podoba mi się w pozostałych częściach serii. "Bande Hain Hum Uske" utkwiła mi w pamięci. To naprawdę śliczna piosenka, wolna i wzruszająca.


 1990 rok. Iqbal Haroon Khan prowadzi Wielki Indyjski Cyrk w Chicago. Niestety od pewnego czasu cyrk zaczyna upadać. Z tego powodu bank 'Western Bank of Chicago', od którego Iqbal pożyczył wcześniej pieniądze decyduje się zamknąć cyrk. Mimo wszelkich prób cyrk zostaje zamknięty, a Iqbal popełnia samobójstwo na oczach swojego syna Sahira. 

Obecnie Sahir prowadzi Wielki Indyjski Cyrk, ale nie zapomniał o ciosu jaki zadał bank jego ojcu. Postanawia się zemścić i obrabować Western Bank of Chicago. I udaje mu się, mimo pościgu, policja nie jest w stanie złapać złodzieja. Z tego powodu oficer policji Victoria, ściąga do Chicago Inspektora Jai'a Dixit i jego pomocnika Ali. 






 Wkrótce Jai poznaje Sahira, który udzielając mu pomocy oraz wielu informacji na temat banku, staje się jego głównym podejrzanym. Wkrótce Sahir dokonuje kolejnego skoku na bank, w pościg za nim rusza Jai i Ali. Mimo że nie udaje im się go złapać, Sahir zostaje postrzelony.





W międzyczasie Sahir poszukuje akrobatki do swojego przedstawienia. Niezwykłe wrażenie robi Aaliya. Pokaz staje się sukcesem, dzięki niesamowitym sztuczkom. Zaraz po nim zjawia się policja. Jai wie że jedynym dowodem na zatrzymanie Sahira jest rana postrzałowa. Jednak na ciele Sahira nie ma śladu jakiejkolwiek rany.










Piosenki:

1."Dhoom Tap"
2."Kamli"
3."Malang"
4."Tu Hi Junoon"
5."Bande Hain Hum Uske"
6."Dhoom Machale Dhoom"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz