sobota, 25 czerwca 2016

Dhadkan

Reżyseria - Dharmesh Darshan
Produkcja - Ratan Jain,Umed Jain
Scenariusz - Dharmesh Darshan,Naseem Mukri,Raj Sinha
Muzyka - Nadeem - Shravan



Anjali - Shilpa Shetty
Ram - Akshay Kumar
Dev - Sunil Shetty
Sheetal Varma - Mahima Choudhary
Nikki - Manjeet Kular
Bob - Parmeet Sethi
ojciec Anjali - Kiran Kumar
macocha Rama - Sushma Seth
ojciec Sheetal - Anupam Kher (występ gościnny)
matka Deva - Sharmila Tagore








Dhadkan (Bicie Serca) - dramat, wydany 11 sierpnia 2000 roku. Dhadkan oglądałam już kilka razy. Nie jest to film z wyższej półki, ani zbyt dobry, ale też nie jest zły. Początek taki sobie, ale potem akcja się rozkręca i robi się coraz ciekawiej. Zwłaszcza w drugiej części filmu.


Obsada spisała się dobrze. Chyba najlepiej Sunil Shetty. Choć nie lubiłam jego postaci i strasznie mnie denerwowała. To jednak trzeba przyznać że swoją postać odegrał bardzo dobrze. Shilpa nie miała zbytnio pola do popisu, ale według mnie i tak zagrała dobrze. Akshay zagrał w porządku, mimo że jego postać znowuż była kompletnym przeciwieństwem postaci Sunila. Dlatego też może mnie nie denerwował, ale ta postać była mało realna. Świetnie się spisała Sushma Seth, choć nie polubiłam też jej postaci to odegrała ją znakomicie. Polubiłam też bardzo postać Sheetal, graną przez Mahime. Widziałam tą aktorkę po raz pierwszy, ale zrobiła dobre wrażenie. Zagrała świetnie, a jej postać wnosiła świeżość do filmu.


Soundtrack z filmu jest nawet dobry. Są dwie piosenki które bardzo mi się podobają, reszta taka sobie. "Dil Ne Yeh Kaha Hai Dil Se " jest naprawdę śliczna i ma też bardzo ładne video. Druga, czyli "Aksar Is Duniya Mein " z Mahimą w roli głównej, jest również świetna. Bardzo lubię obie piosenki.


 Pochodząca z bogatego domu Anjali po kryjomu spotyka się z ubogim Devem.Gdy pewnego razu wraca do domu,ojciec aranżuje jej małżeństwo z równie zamężnym Ramem. Anjali nie chcąc zranić swoich rodziców zgadza się na małżeństwo. Gdy docierają, w domu czeka na nich Nikki - siostra przyrodnia Rama. Dziewczyna pokazuje wyższość nad Anjali. Dziewczyna z czasem dowiaduje się że rodzina Rama go nienawidzi, mimo to on ich bardzo kocha i szanuje. Anjali przez cały czas jest niemiła dla Rama. Jednak w końcu odwzajemnia jego miłość. Wtedy też wraca Dev. Jako milioner, chce odzyskać ukochaną.





 Piosenki:
1."Dil Ne Yeh Kaha Hai Dil Se "
2."Tum Dil Ki Dhadkan Mein "
3."Dulhe Ka Sehra "
4."Aksar Is Duniya Mein"
5."Na Na Karte Pyar"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz