niedziela, 10 lipca 2016

Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela

Reżyseria - Sanjay Leela Bhansali
Produkcja - Sanjay Leela Bhansali, Chetan Deolekar
Muzyka - Sanjay Leela Bhansali, Hemu Gadhvi
Ram - Ranveer Singh
Leela - Deepika Padukone
Rasila - Richa Chadda
Dhankor Baa - Supriya Pathak
Radhu - Homi Wadia
Kanji - Sharad Kelkar
Bhavani - Gulshan Devaiah
Kesar - Barkha Bisht
Priyanka Chopra - występ specjalny w piosence "Ram Chahe Leela"


Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela - romans, tragedia, wydany 15 listopada 2013 roku. Film jest adaptacją dramatu Sheakspeare Romeo i Julia. Bhansali z każdego swojego filmu potrafi zrobić arcydzieło, i tak też było z Ram-Leela. Film jest rewelacyjny, jest w nim humor, łzy. Chusteczki podczas seansu są obowiązkowe. Było parę scen które mi się trochę nudziły, ale dało się je przełknąć. Poza tym fabuła była ciekawa i świetnie przedstawiona. Myślę, że każdy zna jedna z najbardziej tragicznych opowieści o miłości, ale mimo tego koniec filmu i tak stanowił dla mnie najciekawszą część, do której byłam przez cały seans niepewna.
Jednak jak dla mnie, film nie byłby tak niepowtarzalny gdyby nie główna para. Duet Ranveer-Deepika, wypadł niesamowicie. Można powiedzieć, że mnie oczarowali. Widać było między nimi chemie. Oboje zagrali na najwyższym poziomie. Ranveer doskonale wpasował się w tytułową rolę Rama, a Deepiki Leely. Nie widzę nikogo innego na ich miejscu.
 Muzyka jest jak dla mnie pół na pół. Gdyż są piosenki które uwielbiam i też takie które niekoniecznie mi się podobają. Zdecydowanie najlepsza jest Ram Chahe Leela, z udziałem Priyanki Chopry. Po obejrzeniu filmu to tą piosenkę zapamiętałam najbardziej. Był też taki czas kiedy przez cały czas nuciłam jej refren :D Muzyka jest świetna, a Priyanka wręcz zachwyca także tańcem. Bardzo podoba mi się też Lahu Munh Lag Gaya. Deepika przepięknie w niej wygląda, zresztą jak w każdej piosence. Trzeba też wspomnieć, że każda piosenka ma niepowtarzalną wspaniałą choreografie(i niesamowite stroje). Prześliczne są Ang Laga De i Laal Ishq. Cudowne piosenki. Świetna jest też Ishqyaun Dhishqyaun. I ma bardzo fajne video.


W pewnej dzielnicy dochodzi do wielkiej bójki rozpoczętej przez mieszkających tam ludzi. Akcje przerywa Ram który jest wręcz ubóstwiany przez mieszkańców. Jednak jego rodzinie nie podoba się jego wtrącanie w takie sprawy. W święto Holi, Ram idzie do domu Leely. Wtedy też matka Leely aranżuje jej małżeństwo.





Co dzień na przemian Ram wdziera się do domu Leely, bądź na odwrót. Jednak wkrótce rodzina Leely odkrywa ich potajemne spotkania, więc chcą ją jak najszybciej wydać za mąż. Niedługo po tym oboje uciekają z domów i zamieszkują razem. Jednak rodziny szybko ich odnajdują i rozdzielają, nie dopuszczając do następnego spotkania.









Piosenki:
1."Tattad Tattad"
2."Ishqyaun Dhishqyaun"
3."Lahu Munh Lag Gaya"
4."Laal Ishq"
5."Ang Laga De"
6."Nagada Sang Dhol"
7."Ram Chahe Leela"
8."Bhai Bhai"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz