sobota, 3 grudnia 2016

1:Nenokkadine


Reżyseria - Sukumar
Produkcja -Ram Achanta, Gopichand Achanta, Anil Sunkara
Muzyka - Devi Sri Prasad

Gautham - Mahesh Babu
Sameera - Kriti Sanon
Antonio Rosarius - Kelly Dorji
matka Gauthama - Anu Haasan
Chandrashekhar - Anand
John Basha - Sayaji Shinde
Gulab Singh - Posani Krishna Murali
młody Gautham - Gautham Krishna Ghattamaneni
Sophie Choudry - występ specjalny w piosence "London Babu"





1:Nenokkadine - thriller psychologiczny z Tollywood, wydany 10 stycznia 2014 roku. To był mój pierwszy film Telugu i zarówno pierwszy z Maheshem Babu. Moją ciekawość stanowił Mahesh, wcześniej dużo o nim słyszałam, oczywiście z samych pozytywnych opinii. Dodatkowo film zainteresował mnie, przez piosenke "You're My Love" :D Ktora swoją drogą była na mojej liście nr 1 przez dość długi czas. Sam film jest bardzo ciekawy, momentami robi się trochę skomplikowany, przynajmniej jak dla mnie. Fabuła jest także interesująca, choć nie od samego początku, ale z czasem nabiera tempa. 



Mahesh którego byłam tak ciekawa, zagrał naprawdę rewelacyjnie. Teraz już wiem nad czym były te wszystkie zachwyty. Spisał się bardzo dobrze, zarówno w scenach akcji jak i tańcu. Sceny walki i tym podobne muszę przyznać że wyszły genialnie, nie było oznak jakichś niedociągnięć, czy też nie wyglądały sztucznie. Na wspomnienie zasługuje także syn Mahesha Babu, czyli młody Gautham w filmie. Spisał się fenomenalnie. Widać że będzie z niego mały aktor :D Kriti jak na debiut wypadła bardzo dobrze, były momenty gdzie jej gra wyglądała jak dla mnie lekko sztywno, ale całościowo wypadła dobrze. 



Soundtrack jest taki pół na pół. Są rewelacyjne piosenki jak wcześniej wspomniana "You're My Love" czy "O Sayonara", ale są też dwie które są jak dla mnie okropne - "Who R U" i "Aww Tuzo Mogh Korta". Kompletnie te piosenki mi nie wpadły w ucho. Teledysk w "Aww Tuzo Mogh Korta" jest naprawdę bardzo fajny, ale muzyka psuje wszystko.



Gautham jest piosenkarzem. Jako dziecko na jego oczach zamordowano jego rodziców, jednak brak jakichkolwiek dowodów, sprawia że wszyscy myślą iż ma problemy psychiczne. Podczas jednego ze swoich koncertów zauważa mężczyznę, którego widział właśnie tamtego dnia. Wybiega za nim i dochodzi do gonitwy, w której Gautham zabija nieznanego mężczyznę. Całe wydarzenie nagrywa reporterka Sameera. Wkrótce świat obiega informacja o problemach psychicznych piosenkarza. 






Kilkukrotnie dochodzi do zamachu na Gauthama, jednak za każdym razem dowody wskazują na bujną wyobraźnie piosenkarza. Ten jednak chce za wszelką cene odnaleźć zabójców swoich rodziców. Każdy krok Gauthama obserwuje Sameera, chcąc również się do niego zbliżyć. Wkrótce i jej tajemnice wychodzą na jaw. Z czasem nawet Sameera wydaje się być fikcją. 









Piosenki:

1.Who R U
2.Aww Tuzo Mogh Korta
3.O Sayonara Sayonara
4.You're My Love

5.London Babu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz